- Wat is het adres van de winkel?
Premium Store Rotterdam
Bermweg 53 2906LB
Capelle a/d IJssel
- Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
We streven ernaar om jouw bestelling binnen 48 uur te verzenden. - Heb ik een account nodig om een bestelling te plaatsen?
Je hebt geen account nodig om een bestelling te plaatsen, maar het heeft wel voordelen! Zo bewaren wij je gegevens en worden deze automatisch voor je ingevuld bij je volgende bestelling. Ook kan je verlanglijstje creëren en punten sparen voor korting.
- Ik heb een bestelling geplaatst, maar geen bevestiging ontvangen
Wat vervelend! Het kan zijn dat de bevestigingsmail per ongeluk in je spamfolder is beland. Kun je de e-mail hier ook niet vinden? Wanneer de betaling goed is doorgekomen, kan je er vanuit gaan dat de bestelling geplaatst is. Toch liever even contact? Zie onze klantenservice pagina voor contactmogelijkheden. - Worden de artikelen in mijn winkelwagentje voor mij gereserveerd?
Door de populariteit van onze producten is dit helaas niet mogelijk. - Ik wil graag mijn bestelling op een ander adres laten afleveren
Wanneer je bestelling verzonden is, is het niet meer mogelijk om het afleveradres te wijzigen. Wel is het mogelijk contact op te nemen met de verzendpartner waarmee je bestelling is verzonden. Vaak kunnen zij hierin wel iets voor je betekenen. - Ik heb mij bedacht en wil graag mijn bestelling annuleren
Wanneer de bestelling is geplaatst is het niet mogelijk de bestelling te annuleren. Uiteraard kun je binnen 14 dagen wel je bestelling retourneren. Meer informatie over retourneren of ruilen vind je hier. - Is het mogelijk mijn bestelling af te halen?
Het is mogelijk je bestelling bij ons in de winkel af te halen. Kies bij het afrekenen voor "afhalen in winkel"
- Wat houdt jullie loyaliteitsprogramma in?
Met ons loyaliteitsprogramma spaar je met elke aankoop punten die je vervolgens weer kunt inwisselen voor leuke cadeau's! Meld je hier aan| - Ik heb een onderdeel van mijn model kapot gereden, hoe weet ik welk onderdeel ik moet aanschaffen om te vervangen?
Met ons handige stappenplan heb je snel het onderdeel gevonden:- Ga naar naar de website van Traxxas
- Kies in het menu voor ''Model Showroom''
- Klik op het model auto/boot en ga naar het kopje ''Support''
- Klik op ''Exploded Views'' en open de PDF voor een interactieve afbeelding met alle onderdelen die je model bevat
- Ga terug naar onze website
- Kopieer de naam van het onderdeel en voeg deze in onze zoekbalk om het onderdeel aan te schaffen of neem de naam van het onderdeel mee naar onze winkel en we helpen je graag!